2016. május 26., csütörtök

Isten malmai

Biz' isten nekifogtam a Camino-s írásnak, írtam már vagy 22 sort az elmúlt egy hét alatt, de valahogy mindig közbejön valami. Jó, ez az én hibám is, hogy mindenbe belefogok. Többek között kunyhó felújításba, meg a Fekete vipera nézésébe, amit szintén megszakítottam a Men in Black III megtekintésével. Aztán jött a videó a "szerelmi önbecsülés"-ről, meg az "ébresszük fel a szerelmet" előadás. Ugyebár ezek is fontosak. :) Hogy lássátok mennyire, itt egy röpke gondolat Halász Alexandrától: 
Ha csókolsz, csukd be a szemed, ... ha házasodsz nyisd ki!

1 megjegyzés:

  1. Egy ilyen hosszú út után, van mit bepótolni. ;)
    Hát igen, vannak fontos dolgok, amelyekre szintén kell időt fordítani. :)
    Kedvet kaptam ahhoz, hogy belehallgassak Halász Alexandra előadásába .... "Arcelemzés"-sel kezdtem. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...