2013. június 12., szerda

Kerít & Lábazat

Na ez is kipipálva! Hosszú volt a projekt, mint egy hároméves terv, de végre fix und fertig, ahogy a művelt francia mondaná. Az idei adag már csak levezetés volt az előző két évhez képest, és ha az időjárás kegyesebb lett volna hozzám, már a lábazat lefestése is rég kész lenne. Nagyon jó festéket
sikerült vennem, egyetlen hibája, hogy csak 5 literes kiszerelés létezik belőle. Viszont nagyon jól takar, nagyon gazdaságos, és a gyári színnel is meg vagyok elégedve. Picit felvizezve a kenhetősége is ideális, és hengerrel gyorsan lehet haladni. Ja, nem is mondtam, hogy ez kimondott betonhoz való festék, és még a vizet is taszítja. Mivel maradt vagy három liter (mert két vödörrel vettem), most keresem a felületeket, amit bekenhetnék. Mondjuk ahhoz kevés, hogy a házfalat bekenjem vele, de a betongyűrűk (ciszterna) átfestéséhez bőven elég lesz, sőt talán még a garázs falára is tudok néhány zsiráfot rajzolni, amint a napraforgó mezőn sétálnak a naplementében. Vagy kanárikat citromfák ágain, banánt majszolva. De azért alaposan elfáradtam a sok görnyedésben. Valaki igazán megdicsérhetne ...

P.S.
Egy olvasó kérésére imhol ama nevezetes kép, mert nincs lehetetlen, csak tehetetlen :)


6 megjegyzés:

  1. Vagyok Valaki, hát megdicsérlek!... :-)
    Szorgalmas vagy! Mi sem bizonyítja jobban, mint a szép "Kerít & Lábazat"! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Akkor ezek szerint van, aki olvassa ezeket az eszmefuttatásokat. :)

    VálaszTörlés
  3. Én huncut vagyok: akkor dicsérlek meg, ha a zsiráfokat is megmutatod a napraforgómezőn naplementében! :-D

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, ez a huncutság csimborasszója, de ennél nagyobb kihívásokkal is megbirkóztam már!

    VálaszTörlés
  5. Aki olyan klassz dolgokat csinál fából, mint amit Nálad láttam, azon néhány zsiráf sem foghat ki!
    Mindig olvaslak egyébként, csak néha pár nap elteltével, kommentelni meg ritkán szoktam.

    VálaszTörlés
  6. PS: Állom a szavam, a dicséret megillet, bár a huncutság csimborasszóját sikerült felülmúlni! :-D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...