2013. június 29., szombat

Vidámság kontra mea culpa

Engedtessék meg nekem, hogy aktuális kedvenc képemet megosszam veletek. Nemcsak azért, mert macskapárti vagyok, de valahogy ebből a képből árad a vidámság, és rám például kimondottan jó hatással volt; mióta megláttam mosolygok. És ugyebár két ember között a mosoly a legrövidebb út. :)
Épp ezért nem illik ide, de ígértem, hogy hangya fronton küldök haditudósítást, szóval röviden: RIP vagyis rest in peace. Biztonság kedvéért befújtam őket valami spéci hangya és csótány spray-vel, vártam kicsit és szórtam nekik háztartási sütőport. A népi szájhagyomány alapján ezt megeszik, és kiszáradnak tőle. Uff, most aztán különösen morbid ez a kép egy tetemrehívás közepette. És nem is kacagok az eseten, mert szeretem én a hangyákat, a kertben az előbb is találtam egy nagy kupacot, mikor egy követ felfordítottam, és eszembe se jutott, hogy eltapossam őket, sőt érdeklődéssel figyelem. ahogy menekítik a tojásokat, de a ház azért mégis más. Majd szép lassan elrágják a gerendákat, és rám dől az odú! Ez ugyanis egy könnyűszerkezetes ház, favázzal.
Mellesleg ma a fészer tervezéséhez támadt hangulatom, a fejemben kezd összeállni a kép. Csak azokat 2.5 méteres OSB lapokat ne kellett volna hurcolászni. Attól eléggé kitikkadtam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...