2013. június 25., kedd

Vásárlás

Mivel hétvégén a városban jártam, ezért természetesen a bevásárlást sem hagyhattam ki a programból. A hűtő már kezdett úgy kinézni, mint egy hentesbolt Varsóban, a Szolidaritás idején. Ezt orvosolandó betértem néhány nagyobb diszkont áruházba, és telepakoltam az autót. Mint látszik, csupa hasznos, szemnek, szájnak kellemes dolgot vásároltam. Igazából a citromos Pepsi-t szeretem, de azoknál sajna nincs ilyen neves akció. Aztán hétfőn újult erővel folytattam a látványpince megalkotását. Mivel a földmunka nagyjából kész, ezért a zsaluköveket kezdtem összeszedni. A kert különböző "lerakataiból" felhalmoztam egy csinos kupacot a "barlang" bejáratánál. Grafi élvezte a felfordulást, minden zsalukőbe bekukucskált. Picúr is jött-ment velem, lassan csengőt kell szerelnem a talicskára.
Pihenésképpen a szomszédokkal trécseltem egy keveset, az oldalt látható növény az ő kertjükben virít. Tudjátok mi a neve? Olyan, mint egy indián név, cserszömörce :) Állítólag létezik belőle bordó is. Annyira megtetszett, hogy elhatároztam, én is ültetek egyet. Ja, és szépen virágzik a sárga izé is a kertemben, annak bezzeg nem tudom a nevét. Olyan tölcséres, és sásszerű levele van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...