2013. június 30., vasárnap

Váratlan utazás

Remélhetőleg ez a cím kellemes emlékeket idéz, de ha ez még kevés lenne, akkor hozzáteszem: Felicity King, Hetty néni, Felix, Gus Pike, Jasper Dale, no és persze mindenekfelett Sara Stanley. Ha jól emlékszem egykor vasárnap délutánonként adták ezt a sorozatot. És gyorsan hozzáteszem, az írónő Lucy Maud Montgomery, aki az Anne Shirley történeteket is kitalálta. Úgy 15 évvel ezelőtt Kozák Zsolt "szervezett-toborzott" egy baráti társaságot, akiknek eme sorozat népszerűsítése volt a célja. És persze most is az. Szóval a társaság él és virul, bár egyes tagok cserélődnek, felnőnek, elpártolnak, de van egy hű és kitartó törzsgárda, akik időnként összejönnek, találkoznak. Néha filmvetítés keretében, de olykor csak egy baráti csevejre egy kávézóban. Ez a mostani alkalom is ilyen volt, és én először vettem részt ilyen tereferén. Tízen voltunk, Zsolton és rajtam kívül volt egy meteorológus, könyvtáros, építész, könyvelő, statiszta és egy molekuláris biológus kutató :) és még pár fő akiknek nem derült ki a foglalkozásuk. Szóval jó széles a paletta. Kellemesen elbeszélgettünk munkáról, nyaralásról, színészekről, közös ismerősökről (mármint nekik közös), akik nem tudtak eljönni. A Liszt Ferenc téren, a Cafe Vian kerthelyiségében találkoztunk, nagyon finom volt a limonádé, amit felszolgáltak, és a sütik szerfelett ízléses tálalásban kerültek elénk. Igaz a méretük olyan modern-konyhás volt, a mindent a szemnek, keveset a gyomornak elvet szem előtt tartva. Összességében jól éreztem magam, négy órát voltam ott, és mások még tovább maradtak. Csak azt sajnáltam, hogy a Forma1 futamáról lemaradtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...