2013. június 20., csütörtök

Konföderációs Kupa

Tegnap hajnalba nyúlóan ment a foci a tévében. Először a brazilok verték a mexikói tizenegyet, aztán éjfélkor kezdődött az általam igazán várt mérkőzés, az olasz-japán meccs. Örömmel mondhatom, hogy az összecsapás még a virrasztást is megérte. A japánok meglepően jól és dinamikusan kezdtek, csak pislogtam, mint hal a szatyorban, hogy mi lesz ebből, hiszen már 2:0-ra mentek a japcsik. Aztán végre a taljánok is megemberelték magukat, átvették az irányítást, és fordítottak 3:2-re. Ám utána álomkórba estek (helyettem) és átadták a terepet az ellenfélnek. Egymás után jöttek a veszélyesebbnél veszélyesebb támadások, ami végül góllá érett, és 3:3-ra alakult az eredmény. Közben volt négy kapufa is, és én már a körömágyamnál tartottam. Ha nem az olaszokról lett volna szó, már a japánoknak drukkoltam volna, annyira nagy elánnal és lelkesedéssel ostromolták az olasz kaput. Itália szülöttei ellenben csak annyit nyújtottak, ami végképp szükséges volt, de szorult a hurok. Aztán ahogy lenni szokott, végül ők találtak egy gólt, és az ő javukra dőlt el a mérkőzés. Végeredmény 4:3 az olaszok javára. Ritka jó meccs volt, mi sem mutatja jobban, hogy nem aludtam el közben, pedig közel éjjel 2 óra volt, mire véget ért. Sajnos a japánok kiestek, az utolsó meccsük a mexikóiakkal már csak formalitás, hiszen mindketten kiestek. A két továbbjutó Brazília, Olaszország akik majd játszanak egymással egy lagymatag meccset ... bár ha el akarják kerülni a másik csoport első helyezettjét (ami feltehetőleg Hispánia lesz), akkor nem árt ha felkötik az alsóneműt, és győzelemre törnek. A döntetlen a braziloknak kedvez, és szerintem 1:1 lesz az eredmény :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...