2013. június 18., kedd

100

Elértem eme bűvös számot, bár nincs különösebb ok ünneplésre, csak kitartás és szorgalom kérdése ez a dolog. Írogatok, írogatok, pedig beszélgetni jobban szeretek, de Virágh elvtárs óta tudjuk, hogy az élet nem habostorta. És amilyen hőség van, dolgozni úgyse nagyon lehet. Ma is csak 9-ig serénykedtem a kertben, de úgy dőlt rólam a víz, mintha az esőn állnék. Üres perceimben egy sorozatot nézek, amiben káprázatos párbeszédek vannak, és az a fajta humor, amit különösen kedvelek. Szeretném, ha nekem is így fel lenne vágva a nyelvem, mint a két főhősnőnek. Szívek szállodája, avagy az eredeti címén Gilmore girls. És a szinkronhangok is káprázatosak, de ezzel nyilván nem mondtam újat. Körülbelül 150 része van a sorozatnak, nagyjából a felénél tartok, és még nem untam meg. Ez pedig a bevezető zenéje:


Öööö ... bocsánat, most vettem észre, hogy a 100 valójában 91, mert én a vázlatokat is beleszámoltam a mennyiségbe ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...