2016. október 28., péntek

Ördöglakat

Nyilván nem ismeretlen fogalom előttetek. :) Én pár évvel ezelőtt kaptam ajándékba a képen is látható "szerkezetet". Nem tudom, hogy logikával vajon szétszedhetőek-e ezek a bigyók, mert ha igen, akkor az elég rossz fényt vet rám ... Szóval nekem csak véletlenül szokott sikerülni, illetve hűen őrzöm a gyárilag mellékelt leírást, mi a csínja a karikák szétszedésének. Ennyit bevezetőül.
A napokban a kezembe került ez az ördöglakat, 5-10 percig kísérleteztem, aztán mikor égnek állt a hajam, akkor elővettem a puskát és bizonyítottam magamnak, hogy tényleg szétszedhető. Persze összerakni megint csak nem tudtam. Letettem a kanapéra, ahol jámboran várta a következő rendrakást. Hangsúlyozom, SZÉTSZEDETT állapotban. Jött a macska és ráfeküdt. Hevert rajta vagy fél órát, gömbölyödött, fészkelődött, nyújtózott majd újra karikát formált testéből. Aztán egyszercsak talpra kecmergett ... és lássátok feleim szümtükkel a csodát ... a két fémbigyó egymásba tekeredve (ahogy a képen is látszik) nyugodott a heverőn. Rejtély! Mondjuk a legegyszerűbb magyarázat az lenne, hogy szenilis vagyok, és mégis magam raktam össze a lakatot, de nincsenek ilyen emlékmorzsáim. Felfoghatatlan. De voltaképpen mindegy is. Most azt találtam ki, hogy veszek egy lottószelvényt, mellékelek egy tollat, és ráfektetem a macskát. Ki tudja? Az se lehet sokkal nehezebb ...

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...