2017. január 20., péntek

Iglu

Biztos, hogy januárban még csak 1 azaz egy bejegyzést írtam? Igaz, hogy lusta vagyok, de valahogy szentül meg voltam győződve, hogy már 2-3 szösszenet is kikerült a kezem alól. Vagy csak a fejemben fogalmaztam meg, és azt gondoltam majd a tündérek az éj folyamán bekopácsolják? Gyerekkoromból emlékszem egy mesére - talán Susztermanók volt a címe - ahol éjjel két kicsi törpe szorgosan tette a dolgát, hogy az idős cipész reggel vidáman ébredjen ...
Akárhogyis van, most nem bízom a véletlenre, és magam ütögetem a billentyűket. Láttam ugyanis egy "újságcikket" amiben jégkunyhót építettek. Be kell vallanom én ezt már régóta tervezem, de még mindig csak az ötlet nagyszerűségén való lelkesültség fázisáig jutottam. És én tejesládákat akartam használni, szóval olyan jó masszív monstrum lett volna az építmény.
Viszont most a neten láttam egy sokkal szimpatikusabb megoldást! Itt gyakorlatilag tejesdobozok segítségével jégtéglákat gyártanak, és abból készül az iglu. Csak sok doboz kell hozzá, no és persze hideg. Aztán habarcsnak megteszi a hó is. És ami még látványosabbá teszi a dolgot, hogy ételfestékkel a téglák színessé tehetők.
Ez itt egy kedvcsináló kép, aki jobban szeretne elmélyülni a gyártási technológiában, annak persze a teljes cikk elérhetőségét is megadom, íme: http://egyazegyben.com/emiatt-varom-a-telet-ekkora-otlet-2239
Sajnos (vagy sem) immár kifelé megyünk a télből, és még csak két tejesdobozom van, szóval idén már nem lesz ebből semmi. De azért most próbaképpen egyet kitettem a tornácra, hogy lássam milyen lesz megfagyva. Meg én nem ilyen hosszúkás tejet szoktam venni, hanem jobban hasonlít a téglatestre, viszont eléggé torzul a doboz, mikor feltöltöm vízzel ... Szóval lesz mit tökéletesíteni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...