2017. április 11., kedd

Bihari Viki

Egy-két évvel ezelőtt, Erika révén ismertem Bihari Viktória vidám történeteit. A tánccsoport évzáró buliján olvasta fel a Vibrátor című pajkos írást, és én másnap már rá is kerestem erre a névre. A Tékasztorik blog alatt sok más kacagtató történet is várt rám. És talán a Tékasztorik szó most nektek is ismerős lehet. Ugyanis ezekből a különálló blogmesékből most összegyúrtak egy filmet. És maga a szerző a főszereplő, Csuja Imre és Görbe Nóra oldalán. Lám-lám, a blogírásból is lehet karriert építeni :)
Megvallom kedvelem Vikut (ahogy ő nevezi magát), csak a szabadszájúsága fáj néha. Persze lehet mondani, hogy modoros vagyok, de szerintem a káromkodás az indulat kifejezőeszköze, nem másé. És főleg attól fáj az ilyetén megnyilvánulás, akin látom, milyen szépen tud fogalmazni, és milyen gyönyörű mélysége van lelkének. Mert a humoros írások mellett számos komoly történetet is "papírra vetett" a neten. A legfrissebbet most elébitek tárom, azzal a reménnyel, hogy nektek is tetszeni fog.

Bihari Viktória: Az én dalom

Nézni ezer tájat, elsuhanó rétet,
Zivatarban ázni, hogy átjárjon az élet,
Gyermekarcba bújni, csiklandón nevetve,
Rongybabát dobálni, ördögöt feledve.
Bejárni a Földet és mindent megenni,
Naplemente közben a semmin elmerengni,
Elégni egy karban, elveszni egy csókban,
Meztelen rohanni a friss, ropogós hóban.
Forrásvizet adni öreg nénikéknek,
Hajnalban riadni, hogy szól a madárének,
Zenét és fényeket hallani meg látni,
Hamis magyar nótát az éjbe kiabálni,
Morzsolni a földet a két tenyerembe,
Halhatatlant írni egy nagy szerelembe.
Azt hinni, hogy jó lesz, és mindenki kedves,
Nem néznek bolondnak, az sem, aki megles,
Hátam mögött jó szó, és dicséret árad,
Aki reám gondol, nem járja át bánat.
Megváltást kérni és megbocsátást adni,
Minden nap egy jó szót valahonnan kapni,
Terheket levenni azoknak válláról,
Kik nem kaptak eleget Isten oltalmából.
Nagy, nyitott szívvel és erős karokkal
Cipelni és adni százezer marokkal,
Üveggyöngy könnyeket a felhőkre dobni,
Pár boldog percet a szívekbe lopni.
Élni és érezni lélekkel és testtel,
Hangtalan meghalni egy esős, szombat reggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...