2015. május 22., péntek

Nőtincs

De nem hajfonat. Ez ugyanis egy szomszédos falunak a neve. Ugye milyen mesés települések vannak itt? Gondolok itt egy másik, "testvér" falura, Szendehelyre (is). Nem tudom, hallottátok-e hírét Seholszigetnek? Ez egy élménypark, leginkább gyerekeknek, és főképp erről híres Nőtincs. Voltam már itt, de gondoltam, hogy az idei első kerékpáros túra célpontjának pont megteszi. Akkor még ugyanis szép idő volt, hiszen ez hétfőn történt. Igaz hétköznap volt, meg a főidény is odébb van még, de azért most is volt ott egy gyerekcsoport. De inkább a képek beszéljenek helyettem:











Az utolsó előtti képen pöttöm méretben ugyan, de látszik egy lokomotív. Egy ilyen sétavonat viszi körbe az utasokat, és nem csak a parkban, de a faluban is. Azt ugye nem is kell mondanom, hogy a gyerekek mennyire szokták élvezni ezt a helyszínt.
Szűk kilométerrel odébb pedig van egy méretes víztározó, ami a felnőttek felüdülését szolgálja. Gyönyörű park csalogatja a pihenni vágyókat, győződjetek meg róla Ti magatok is. ... És lehet vízibiciklit bérelni!





Már épp azon elmélkedtem, hogy milyen jó lesz itt hétvégén, mikor beütött ez a pocsék idő. No, sebaj, majd egy másik hétvégén. 
A végére még tartogatok egy meglepetést! Mert a nap fénypontja nem ez a két helyszín volt, hanem egy rozzant telek gondozatlan kertje. A sok sitt, törmelék és bádoglavórok kupacai között, a vadon nőtt bodzabokrok hűsítő árnyékában kilenc kismalac sivalkodott, és rágta lelkesen a füvet. Nem voltak nagyobbak egy macskánál. És mellesleg, én azt hittem a malacok farka kunkori ...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...