2014. július 28., hétfő

Beeeeee

Azt hiszem még nem áradoztam legújabb szerelmemről. Egy pillanat műve volt, hogy rabul ejtette a szívemet, de gondolom ezzel nem leszek egyedül. Azóta megtudtam, hogy wallisi feketeorrú birkának hívják, és hogy Svájcban van az őshazája. Egyébként szerintem Shaun a bárány című animációs sorozat címszereplője is egy ilyen birkuci. Hogy tovább gombolyítsam a fonalat, azóta kiderítettem, hogy Magyarországon, Homokmégyen van egy magyar tenyészet. Igaz még nagyon friss a dolog, idén, május 21-én születettek az első wallisi báránykák. Én is annyira fellelkesültem a hírtől, hogy a felső telek egyik sarkában elkezdtem kialakítani egy karámot. Persze nem tudom, hogy lesz-e ilyen birkám (nemrég még a kecskegidáktól olvadtam el), de egy karám, ketrec, ól mindig jól jöhet. Aztán a lakók lehetnek tyúkok, nyulak, kecskék vagy ilyen gyapjas szőrmókok. Szóval megnéztem mennyi drótkerítésem van, ennek mértékében kijelöltem a terület helyét, és meghatároztam az oszlopok helyét. Érdeklődtem a neten a trapézlemezekről, és találtam igazán tetszetős, famintázatú trapézlemezt is. (És közben megismerkedtem a cseréplemez fogalmával is :) )
Folyt. köv.

2 megjegyzés:

  1. De édesek, helyesek! :-) Még soha nem láttam ilyen birkákat. Köszi a képeket róluk! Jól gondoltad, nem maradsz egyedül, az én szívemben is van helyük :-)

    VálaszTörlés
  2. Beeeeevallom, neeeekem is eeeeelragadóak. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...