2014. augusztus 31., vasárnap

Csóványos

Mivel hamarosan megyek majd túrázni a Magas-Tátrába (Rysy 2499 méter), ezért gondoltam nem árt, ha kicsit edzem a lábamat. A Camino már idestova 3 hónapja lezajlott, és azóta nem is gyalogoltam egy kiadósat. Márpedig a Tátra esetében nem is annyira a távolság a mérvadó, hanem inkább a magasság. Tehát nekem is emelkedős terepet kellett választanom, és ez mi más lehetett volna, mint a Csóványos, a maga szerény, de azért tüdőpróbáló 938 méterével.
A tájról kevés képet csináltam, hiszen már jártam errefelé, viszont sok gombát láttam, és ezeket örömmel örökítettem meg. Nógrád határában nagy építkezéssel találkoztam:
 Ezek itt nem földönkívüli lények petéi, hanem hatalmas szénabálák befóliázva.
 Bár a lakótelepről nekem betonkolosszus, emeletesház és panel jut eszembe, de ez nem feltétlen igaz:
 Mert ez az a telep, ahol laknak.
 Ez pedig egy kastélyszálló bejárata, ami egykor honvédségi ingatlan volt.
És akkor jöjjön a gomba mustra:
40-es számú madárlak:
Íme egy pazar hangyaboly, aminek több mint egy méter az átmérője:
Ugyanaz közel(ebb)ről:
Ez ha nem tévedek egy őszi kikerics ...
Felújítás alatt a kilátó ... hát, szebbet is el tudok képzelni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...