2014. augusztus 20., szerda

Látványborospince

Elkészült a mű, az alkotó pihen. Közel kétéves projekt végére tettem pontot, de immár zárható is a házibunker. Grafi fel is avatta egy áldásosztó pisilés keretében. Mellesleg a csigák is roppantmód szeretik az "odút", naponta hajítok ki 4-5 egyedet. Most leginkább tűzifát tartok benne, meg pár kertiszerszámot. A mérete 1,5 x 1 méter és a belvilág a legmagasabb pontját 1,75. Én még épp fel tudok állni benne, de a bejárat csak 1,5. Direkt csináltam ilyen hobbit méretűre, mert nem is annyira a tárolás volt a lényeg, hanem az utcáról való látvány. Persze arra azért figyeltem, hogy a talicska azért elférjen benne, ha már ennyi munkát áldozok erre az építményre. Sok fáradságot feccöltem bele, de igazából öröm volt ez a foglalatosság. Jól sikerült a téglaborítás is, amitől egy kicsit féltem. A téglákat a végén többszöri átkenéssel beitattam lenolajjal, hogy a felületük fényesebb és élénkebb színű legyen.
 
 
 
 
És bónuszként beteszek egy képet a wallisi feketeorrú bárányok számára létesített karámról is. :)
Ja, és azt akartam még mondani, hogy már kitaláltam a jövő évi elfoglaltságot is, ilyet szeretnék építeni: (veszek lottószelvényt): https://www.youtube.com/watch?v=jn0M9qQJEuw

4 megjegyzés:

  1. Szuper lett a látványborospincéd! Gratulálok hozzá! :-)
    A jövő évi terved hihetetlenül jól hangzik! Sok sikert a megvalósításához! :-) Lottót ne felejts el venni! ;-)

    VálaszTörlés
  2. :) Köszönöm szépen, beleadtam apait-anyait, "A stílus maga az ember" lebegett a szemem előtt.

    VálaszTörlés
  3. A fenébe, valaki lefilmezte az én vízi világomat? Pedig nem is engedtem be stábot... :DDDD
    A kitartó munka meghozza gyümölcsét, használd egészséggel!
    Aug. 20-án a körmenet M1-es közvetítésén láttam egy "Berkenye" táblát, rögtön Te jutottál az eszembe.

    VálaszTörlés
  4. Áááá, ez nálad készült? Na majd megyek tanulmányozni!
    Berkenye is ott volt? Nem is tudtam. Majd Nusikát kifaggatom. :) Én nem voltam ott, az fix.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...