2015. február 12., csütörtök

Szarvas

Az elmúlt 4-5 napban két helyről is kaptam visszajelzést, hogy akad még földi halandó, aki olvassa rögös gondolatimat, és nem csupán a CIA-NSA-FBI szentháromság pásztázza eme irományokat. Tehát ezen felbuzdulva elmesélem minő kalandban volt részem tegnap kora este. Szerda lévén focizni voltam Tolmácson, ahol három három ellen játszottunk, ráadásul vagy két órát, tehát alaposan elfáradtam. Fürdés után kocsiba ültem, is igyekeztem hazafelé. Épp egy nagy és kanyargós lejtőn gurultam lefelé, persze korom sötétben, csak az autó lámpája hasított egy vékony fénypászmát az "éccakába". Na jó, csak fél hét volt ekkortájt, de a sötétség az igaz. És akkor ... már csak azt vettem észre, hogy a kocsi orránál, jobboldalt egy barnás jószág ugrott be az útmenti bozótosba. Igazából csak valószínűsítem, hogy szarvas volt az ugra-bugra állat. Mert méretileg ez felel meg a hitelességnek. Kellően megijedtem, de olyan gyorsan lejátszódott az egész, hogy ocsúdni sem volt időm. Bevallom, ha nincs szerencsém, szerencsénk, akkor a buta négylábút simán telibe trafálom. Hála istennek megúsztuk. Apropó, egy héttel korábban, akkor meg fociba menet - de ezáltal még világosban - egy rókát láttam. És akkor nem is volt veszélyhelyzet, mert megközelítőleg 30 méterrel előttem sétált át az úton a ravaszdi. De mondhatom meglepő kényelmességgel, királyi testtartással.
Összességében örvendetes, hogy még állatok vesznek körül, de vajon még meddig?

3 megjegyzés:

  1. Szentháromságról nekem más jut eszembe. ;)
    Örülök, hogy ép bőrrel megúsztad a vadakkal való találkozást! :)
    Vigyázz magadra! Közlekedj még óvatosabban az úton, mert oda más állatok is tévedhetnek, nemcsak szarvas és róka...

    VálaszTörlés
  2. Mármint ökrökre, barmokra, tulkokra és vadszamarakra gondolsz? Eddig szerencsém volt ... lekopogjam. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...