2014. november 13., csütörtök

Újra

Érdekes, milyen nehéz ennyi idő után újra fellépni a porondra, és pőrére vetkőzni. Mert valamilyen szinten egy ilyen blognak az írása afféle magamutogatás. Voltaképpen nem is értem, hogy miért írom :) Nyilván ez valami pótcselekvés. Naplót írhatnék csupán magamnak is, miért gondolom, hogy valaki veszi  a fáradságot, és elolvassa mi történik velem. Talán ha tematikus blogot írnék, és a sörfőzésre, barkácsolásra, túrákra szakosodnék ... akkor lenne mi mögé bújnom. Hányszor, de hányszor láttam valamit, amit fejemben rögtön mondatokba szerkesztettem azzal a tudattal, hogy majd iderakom a blogba, mert az milyen érdekes lesz másoknak. Azt eltelt néhány nap és valahogy a dolog olyan semmiséggé törpült, hogy már magam is csodálkoztam mit akartam én ezzel kezdeni. Mert például a gombából kialakult boszorkánykör elég izgalmas-e. Annak, aki már látott ilyet, feltehetőleg nem. Az egyik egérke jobblétre szenderülése se nagyon hoz lázba másokat, én is csak egy szomorú főbólintással nyugtáztam a történteket. A berkenyei irodalmi est talán már érdekfeszítőbb, de ennek kijelentéséhez is kell némi elfogultság. Annyi enyhítő körülményt tudok felmutatni, hogy szeretem a szavakat egymáshoz fűzni ... na jó, nem rágom tovább a gittet. :)
A kerti munkák lassan véget érnek, beszorulok a házba, és ez talán lendületet is ad.

2 megjegyzés:

  1. Végre!!!!! :-)
    Jó újra "látni" Téged!
    Igenis, érdekel mi történik Veled, és egyáltalán nem fáradság olvasni bejegyzéseidet. Sőt!!!! :-)
    Ami számodra érdekes, az valószínűleg másoknak is, mert különben nem térnének be Haciendádra... ;-)
    Számomra nem közömbösek egérkéid sorsa sem. Érdekelnek az irodalmi est részletei is. A gombából kialakult boszorkánykör izgalmasan hangzik ... még sohasem láttam ilyet.
    Vagyis.... gondolataidat, szavaidat csak nyugodtan oszd meg velünk! :-)
    Bízom benne, az írás folytatásához, nem csupán a kerti munka vége, és a rossz idő ad lendületet! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...