2014. december 30., kedd

Idén utoljára

Feltehetőleg. :) 
Süt a nap, és ettől igazán jó kedve kerekedik az embernek. Azzal nem árulok el titkot, hogy szeretem a nosztalgikus filmeket, főleg a régi sorozatokat. Mint például a Benyovszky Móric. Most volt a "Matt három lépésben" epizód. Hát ezen nagyon jól vidultam, és egyben erős kritika a kutyaütő rendező részére. Ahogy a címből is kiderül, Móric átvesz egy látszólag vesztes játszmát, és azt ígéri, hogy mattot ad ellenfelének 3 azaz három lépésben. Csak azt nem árulja el, hogy a futóval lólépést fog alkalmazni. Nem tévedés, jól látni, ahogy a futóval cikkcakkban halad a táblán. És abban se vagyok biztos, hogy a végén a matt tényleg matt. Tudom a regény szempontjából ez egy elenyésző probléma, de én képtelen lennék ilyen fércmunkát kiadni a kezeim közül.
Hosszú idő után, újra könyvet vettem a kezembe. Vavyan Fable Habospitéjét. Mióta szemüveg kell az olvasáshoz, nehezen szánom rá magam, mert zavar az okuláré. Szerencsére a monitor bámulásához még nem kell segédeszköz. :) De kicsit a könyvről, írójáról szólva, mindenkinek ajánlom, aki szereti a nyelvi fordulatokban rejlő humort, akiknek a mondatszerkezet többet jelent, mint a "kutya ugat, macska nyávog".
Vavyan Fable amúgy polgári nevén Molnár Éva, amit csak azért tartok fontosnak, mert akarva, akaratlan női szemmel nézi a világot.
Ma olvastam egy hírt, hogy Szendehely és Katalinpuszta között (ami innen csak 6-7 km) anyamedvét láttak a bocsával. Remélem nem esik bajuk.

BOLDOG ÚJÉVET !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...