2015. június 8., hétfő

Várjátékok

Pár éve Nógrádon is megteremtették a várjátékok hagyományát. Idáig valahogy mindig úgy jött ki a lépés, hogy pont akkor valami más, fontosabb programom volt. Nos, idén szerencsém volt, semmi akadály nem merült fel, hogy megnézzem, mit is takar az esemény. (Most utána néztem, valójában tavaly volt az első ilyen rendezvény.)
Szóval szombaton kerékpárra pattantam, és irány a 3.5 km-re lévő szomszéd falu. Volt nyüzsgés rendesen, polgárőrök irányították a forgalmat, a környező utcákon festett arcú gyerekek szédelegtek a nagy melegben. Volt ott pókember, tündér, meg ki tudja milyen mesebeli figurák még. Nem volt könnyű a bringát feltolni a várba, mert sűrű sorokban tolongtak az emberek.
Fent aztán sok-sok sátor várta a bámészkodókat, meg volt egy központi színpad is. Volt solymász bemutató, török-magyar várostrom, ... de jobb, ha a plakátot nézitek meg. Én a délutáni programokat néztem meg, illetve ettem egy lepcsánkát, meg egy fagylaltot. Találkoztam pár ismerőssel is, hiszen sokan gondolták Berkenyén, hogy átrándulnak erre műsorra. Szerintem amúgy a népi játékok voltak a legérdekesebbek.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ez itt a lepcsánka! :)
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...