2014. április 9., szerda

Próbatúra

Tegnap magamra rántottam a hátizsákom, és tettem egy rövid próbatúrát. Tesztelni akartam a zsák súlyát, az új cipőt, meg végre valami tavaszi edzettséget magamba szívni. Persze a fokozatosság elvét betartva. A zsák
súlyát sikerült 10 kilóra szorítani. Legkézenfekvőbb úti cél a nógrádi vár volt. Csináltam pár fotót jártamban-keltemben, rögtön az elsőt Tamásnak és Bandinak dedikálnám, akik már régóta rágják a fülemet, hogy Berkenye milyen ideális éghajlattal bír a banánpálinka előállításához. Úgy látszik valaki kihallgathatta beszélgetésünket, mert ím Nógrád határában már virul a szeszipar.
Merő véletlen, hogy a következő képnek szintén az alkoholhoz van köze, a Vár-domb oldalában kaptam lencsevégre ezt a kriptára hajazó borospincét. Bezzeg a Csurgó forrást elfelejtettem lefotózni, talán az ott tüsténkedő termetes asszonyságot nem volt kedvem retusálni a képről.

 Felballagtam a Várba, ja és ha még nem mondtam volna, Picúr hűségesen követett mindenhová. Fent a Várban is csináltam pár felvételt, jóllehet ilyen képekkel már tele a sifonér. De ahogy mondják, újszülöttnek minden vicc új, tehát számotokra talán érdekes lehet.
 
 
Eme utolsó képet a kutyán kívül leginkább az inspirálta, hogy csodálattal adózzam a fű harsány és frivol zöldjének. Annyi élet és energia volt benne, hogy erőnek erejével kellett visszafognom magam, hogy ne hempergőzzek meg benne. :) Picúr bezzeg megtette helyettem!
Visszafelé egy pici liget mellett vitt el az utam, ahol egy parányi padocska késztetett mosolyra:
 

2 megjegyzés:

  1. Jo, hogy vegre elkezdted! Hogy birta a szervezeted? S hogy erezted magad?

    VálaszTörlés
  2. Ezt még jól bírta, de ez csak 8-9 km volt, szóval kevéssé mérvadó. Sütött a nap, szóval mosolygott a lelkem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...