2014. április 6., vasárnap

Választ, ás

Teljesítettem állampolgári kötelességemet, leadtam  a voksomat. Ráadásul kétszer kellett elmennem, mert nem tudatosult bennem, hogy a személyim lejárt április elején, és a folyamatban lévő cseréről szóló okiratot nem vittem magammal. De immár ezen is túl vagyunk. És hogy valami pozitívat is mondjak, megtapasztaltam a relativitás elméletet. Azt mondták rám, hogy szemtelenül fiatal vagyok. Ildi mondta, aki 70 felett jár, tehát ezért emlegetem a relativitást. 
Maga a választás mindenkinek a szíve joga, és a lelkiismerete döntése. Az észre itt nehéz hagyatkozni. Ilyenkor, négy évente mindig az a népi szólás jut eszembe, hogy: Olyan szegények még sose voltunk, hogy ígérni ne tudtunk volna. És ugyebár ezzel már tele a padlás. Utólag hogy kérjük számon, hogy: Hékás, nem erről volt szó! Akkora lapot nyomtak a kezembe, hogy vagy négyszer is hajtogatnom kellett, mire a borítékba tudtam tenni. Közben olyanon akadt meg a szemem, mint SMS párt. Pislogtam nagyokat, mint egy béka, hogy jön ide a Short Message Service? Aztán kiderült, hogy ez Seres Mária Szövetségeseinek a rövidítése. Élek a gyanúperrel, hogy egy szójátékért eladta a lelkét, bár még mindig jobb, mintha a személyi kultusz fémjelezné a pártot. De mindez ékes bizonyítéka, hogy bárki szervezhet pártot. Idén 18 egyesülésnek sikerült ez, bár ezeknek zöme a futottak még kategóriába tartozik, és jószerével a sógor, koma, ipam, napam szavaz majd rájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...