2014. április 13., vasárnap

Zarándokiroda

Hetes késéssel, de még nyolc napon belül, beszámolok arról, hogy hétfőn Pesten jártam. Az utazás oka maga a zarándokiroda volt, ahol az útipasszus akartam átvenni. Hivatalos neve credencial. De mielőtt az irodába mentem volna, előtte még a Kálvin téren és a  Fővám téren megnéztem az 4-es metró megállóit.
Nem tettek rám különösebb hatást, sokkal inkább a Vásárcsarnokkal szemközti bringa parkoló.És pár méterrel odébb találkoztam egy másik érdekes dologgal, aminek a neve Levendula fagyizó. És a nevéhez híven mindenféle levendulával "felturbózott" fagyik voltak, jómagam a citromosat próbáltam ki. Hmmm ... nos ... érdekes íze volt, de a top 10-be nem sikerült beverekednie magát.
Sajnos ezen a téren is maradi vagyok. Viszont az üzlet előtt le volt támasztva egy lila bringa, ezt rögvest le is fotóztam. De akkor térjünk rá a zarándokirodára. 5-kor nyitott, én voltam az első kuncsaft. Egy idősebb úr fogadott, és roppant segítőkész volt. Egy formanyomtatványt kellett kitölteni, ami kissé meglepő módon csak spanyol nyelvű volt. De szerencsére volt ott egy előzőleg kitöltött űrlap, és annak segítségével azért boldogultunk. Egyébként megtudtam, hogy Magyarországon is van már Szent Jakab zarándoklat, Pesttől Bécsig vezet, ahonnan amúgy megy tovább, egészen Composteláig.

2 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy van ilyen, hogy zarandokiroda. Koszi az infot! :)

    A levendula fagyihoz pedig csak annyit, hogy Nizzaban az Ovarosban van egy szuper ki hely, mindenkinek latnia kell, ha ott jar.Nos, naluk mindenfele fagyit lehet kapni. En nem vagyok nagy fagyiorult, de Julien imadja. Ha jol emlekszem, meg paprikas es uborkas fagyi is van...

    Domi pedig tolem orokolte a fagyi iranti kozombosseget, mondja is az apja, hogy nem latott meg olyan gyereket, akit nem hozott lazba a gyere, megyunk fagyizni mondat... :) Nos, most mar lathat. :)

    VálaszTörlés
  2. Ha erdekel, pontos cimet is tudok majd adni.
    Pedig a fagyik tenyleg finomak, mondjuk a levendulas nelkul tudok elni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...