2013. október 15., kedd

Товарищи конец

Elképesztően szabad fordításban: befejeztem a betonozást! És egyúttal azt is kipróbáltam, hogy cirill betűket lehet-e írni. Pipa, pipa! :) 
Mert az elmúlt napok azért nem láblógatásról szóltak, csak mikor volt az a korai fagy, akkor hanyagoltam az építészeti műremek kialakítását. Szóval az elmúlt két hét azzal telt, hogy felváltva raktam a zsaluköveket és öntöttem ki betonnal. Időnként elszaladtam cementért. Ja, még nem is mondtam, hogy mi készül a kertek alatt. Hát látványborospince! Mert egyrészt bor nem lesz benne, másrészt a belvilág 150 x 100 centi, vagyis pirinyó kis kuckó az egész. Igazából ez a temérdek munka egy célt szolgál, hogy a "hegyoldalban" legyen egy pinceajtó, amolyan Tenkes kapitánya hangulatot árasztó. A méretét pedig az határozta meg, hogy azért egy talicska és pár kerti szerszám, - ásó, kapa, nagyharang - elférjen benne. A sóder meg a zsalukő eleve adva volt a kerítés építése után, immár erről is le van a gond. Persze a betonozás csak félsiker, hiszen látszik, hogy teteje még nincsen, és ajtót is kell majd rá csinálni. Ezek feltehetőleg már csak jövőre készülnek el. Elképzelésem szerint a födém tölgyfarönkökből lesz, amit kátránypapírral takarok le, illetve tojáslemezzel. És arra jön majd a föld. Kisméretű téglából csinálok egy borítást előre, hogy azért pofás is legyen. A kerítésből maradtak még deszkák, abból lesz az ajtó. Ha mindez kész, ültetek egy szomorúfűzt és a vesszőzuhatag fogja keretezni az egész építményt. Én már látom lelki szemeimmel ...

 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...