2013. október 26., szombat

Jógatábor

Bár egy hét eltelt a vázolni kívánt események óta, de talán jobb is így, mert ezáltal a lényegtelen események kifolytak agyam szitáján. A baj csak az, hogy ezen a rostán elég nagyok a lyukak, szóval ki tudja marad-e olyasmi, amit érdemes papírra vetnem. (Miközben nézem az El Classico-t :) )
Szóval múlt pénteken a kora délelőtti órákban autóba ültem és irány Bánk. Tőlem negyed órányira lévő település, ami egy nagyon szép tóval büszkélkedhet. A tóparton, a víz fölé építve van egy szabadtéri színpad, párszor szerepeltünk is itt a kórussal. Kedves, kellemes, hangulatos falu, de ez leginkább a tó körüli részre értendő. A tó közelségében számos panzió és fogadó hívogatja a pihenni vágyókat. Egy ilyen panziót bérelt ki az a társaság, ahol én is tiszteletbeli tag vagyok. A többiek Pesten járnak jógázni heti rendszerességgel, én csak az ilyen "sátoros" ünnepeken szoktam részt venni. Összesen tizenketten voltunk, hat szobán osztoztunk, vagyis az egész panzión. 11 felé már össze is gyűlt a társaság, és hangolódás gyanánt tettünk egy sétát a tó körül. Délután megtartottuk az első jóga órát. A jóga szót használom, bár szerintem ez afféle átmenet a jóga
és az aerobik között. Nekem tulajdonképpen mindegy is, csak legyen átmozgatva az ember teste. Este volt egy kis kártyázás, beszélgetés, aztán mentünk szaunázni. Jól is esett, ha rajtam múlna naponta szaunáznék. Másnap szerencsére csak 9-kor volt az első torna óra, ezért sikerült még reggeliznem is. A többiek inkább pihentek, aludtak, és csak torna után falatoztak. Utána megint sétáltunk a tó körül, és én persze ebédelni is hamarabb ebédeltem. Délután egy nagyon jó játék kezdődött, de sajnos ebből kimaradtam, mert vissza kellett jönnöm Berkenyére, a nemzetiségi nap miatt, ugyanis szerepelnem kellett. (Erről majd külön írok).
Este fél 9 volt, mire visszaértem, a többiek még javában játszottak. Nagy sikerem volt a sváb népviseletben, mert átöltözni már nem volt időm. Volt a társaságban 3 születésnapos is, őket köszöntöttük fel, és egy nagyon finom fahéjas-szilvás tortát ettünk a rétsági cukrászda jóvoltából. Én is fáradt voltam, úgy látszik a többiek is, mert ezúttal elmarad az éjszakába nyúló táncolás és nosztalgia est. Végre én is jól aludtam.
Vasárnap is 9-kor volt torna, Feri közben lement a tóhoz pecázni, és hamarosan zsákmánnyal tért vissza. Megcsináltuk a szokásos sétánkat, a wellness szálló kertjében csináltunk pár fényképet, és egy helyi kézműves boltot is meglátogattunk. Én sem távoztam üres kézzel, a képen látható cicus kívül vettem két dísztököt is. Apropó, ama epernarancsot a helyi postafiók közelében szedtem fel, de nem csak én, hanem majdnem mindenki :) és még így is maradt ott a földön vagy három tucat. 
A társaság fél 4 körül kezdett szétszéledni. Volt aki még ott maradt egy napot, de a többség búcsút vett a szép tájtól. Sajnos csak itthon vettem észre, hogy a tavat nem fotóztam le, ezért ezt most nem tudom megmutatni.
(És ha minden igaz, Barca is nyer a Real Madrid ellen, hurrááá!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...