2013. október 3., csütörtök

Most múlik pontosan

Ez a dal szerintem mindenkinek tetszik, talán a metál rajongókat kivéve. De igazából nem ezért tettem ide, mert bevallom, nem Magyar Rózsa előadásában tetszik a legjobban ez a dallam. Az ok prózai. A felvételt nézve felfedeztem, hogy szűk 4 kilométerre tőlem készült, a nógrádi vár mohos sziklafalai között. Olykor-olykor Berkenye szelíd lankái is meghúzódnak szerényen  a háttérben. Ez valahogy olyan bizsergetősen jó érzés. 
Egy másik gondolat is megfogant a fejemben, ami már sokkal filozófikusabb: létezik olyan, hogy valaki TÚL szép? :)

2 megjegyzés:

  1. Ha tehetem, jövök...
    Néhány nappal ezelőtt is így tettem. Azóta pedig folyamatosan ezt a dalt dúdolom magamban. :-)
    Olvasva, hallgatva 3 dolog jutott eszembe.
    1. Ismerd meg hazádat "mozgalom"! Nógrádi vár, Berkenye lankái... :-)
    2. Lehet, hogy ez a dal örök érvényű? Sohasem veszít aktualitásából?
    3. Egy mondás... Túl szép,hogy igaz legyen!
    Tudom, a kérdés VALAKIRE vonatkozott. A szépség relatív. Kinek a pap, kinek a papné. :-) Te már tapasztaltad, hogy valaki TÚL szép?
    Számomra inkább VALAMI lehet túlon túl.... Zene, vers, festmény, táj, vagy tánc... Olyan, ami lenyűgöz, csodálattal tölt el, vagy éppen a hatására elgyengülök, és gombóc ugrik a torkomba...






    VálaszTörlés
  2. Valakire vonatkozott, de nem csupa nagybetűvel. :) Konkrétan az énekesnőre gondoltam, hiszen olyan baba arca van, amit szépnek kell nevezni, de valahogy még sincs benne élet; merev és elhatárolódó. Nincs benne semmi "vadmacskás", csintalan, virgonc :)
    Amit a VALAMI-ről írtál: A befejezéssel egyetértek, de túlontúlra mégsem tudnék példát mondani, ez nyilván érzelmi hozzáállás kérdése.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...