2014. március 21., péntek

Balsors

Vannak napok, mikor úgy érzi az ember, hogy jobb lett volna ki se kelni a pihe-puha ágyból. Ez a nap is ilyen volt. Az egy dolog, hogy a "frizurám" börtöncelláért kiált, de elkövettem azt a hibát, hogy Rétságon jártamban nem kötöttem be a biztonsági övet. Nyilván gyerekes kifogás, hogy csak 500 métert mentem, inkább az a bosszantó, hogy nem is vettem észre a rendőröket, csak mikor mögöttem leparkoltak. Szó se róla, udvariasak voltak, és én el is ismertem hibámat, mint megtudtam majd 10 ezerrel fogom gazdagítani az államkasszát. Ezt a tényt el is fogadtam, ebből tanul az ember, ha már ilyen ostoba voltam. Csakhogy! Gondos rendőrök lévén (meg nyilván a fejem eleve gyanút keltett) ellenőrizték a papírokat, meg a rendszámot, meg amit kell. Aztán közölték velem, hogy érvénytelen a jogosítványom, méghozzá 2006 óta. Nos, nem én vagyok ennyire feledékeny vagy bárgyú, hanem a rendszer működik tökéletlenül. Némi nyomozás és telefonálás révén kezdett kibontakozni az eset. Valóban, valamikor régen elhagytam az irataimat, és mint rendes állampolgár be is jelentettem. Többek között a rendőrségen. Viszont másnap egy rendes fickó elhozta nekem az okmányokat, tehát újabb intézkedés, hogy mégse érvénytelenítsék a jogsit. És meg is nyugtattak, hogy minden rendben. Erre most, - nyolc év múltán - közlik velem, hogy nem tartottam be a szabályokat. Vagy ha mégis, akkor azt bizonyítsam be, de addig is bevonják a jogosítványomat, mert ez érvénytelen, és feljelentést tesznek ellenem. És gyakorlatilag már azzal is bűnöztem, hogy a helyszínről haza hajtottam. Szóval ilyen csodásan alakult a mai nap.

2 megjegyzés:

  1. Mindenki holtig tanul. Milyen szabalyt nem tartottal be? Ez nem tiszta szamomra...

    VálaszTörlés
  2. A biztonsági öv ignorálását elismerem. De hogy ne jelentettem volna be az iratok megtalálását, azt már nem. Ám mit ér a tiszta lelkiismeret, ha nem tudom bizonyítani?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...