2014. március 31., hétfő

Mesetészta

Jártok netán Tesco-ba? Persze lehet, hogy máshol is kapható, de én ott vettem. Magát az információt az egyik fizikoterápiás kezelésen kaptam, vagyis hogy az itt látható mesetészta kapható. A név csalóka, mert nem mesealakok vannak benne, hanem állatok, de azért így is pompás készítmény. Konkrétan van benne Zsiráf, Paci, Majom, Elefánt, Víziló és állítólag Nyuszi is, de ez utóbbit még nem találtam benne. Pedig Húsvét közeledtével ennek lenne igazán apropója. Na mindegy, csak szólni akartam, hogy bővült a gyermelyi választék, hátha Titeket is lázba hoz eme információ.

3 megjegyzés:

  1. Engem lázba hoz, köszi, hogy szóltál... azaz... izé... hát persze, hogy a tíz éves fiamat hozza lázba :D

    VálaszTörlés
  2. :) Ezt a lázat is meg kell tanulni, és kitől mástól, mint az Anyukától?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...