2014. március 17., hétfő

Bunker

Mielőtt ez a hatalmas szél beköszöntött, a kertben ügyködtem, és alaposan kihasználtam a napsugaras hetet. Először lehántottam a farönkökről a kérget, és milyen jól tettem - rengeteg pondró feszengett a kéreg alatt. A nevüket ugyan nem tudom, de gondolom nem is érdekel benneteket, mert elég rusnyák voltak. 
Utána minden rönköt lekentem gombaölő trutyival. Aztán felpakoltam a látványborospince tetejére őket. Kicsit variáltam őket, hogy a rönkök között a rés minél kisebb legyen. Négy rönknek a hosszán is igazítani kellett. Az eredményt a képeken láthatjátok.
  
A héten feltehetően tudom folytatni a műveletet - ma megvettem a tojáslemezt, ami a szigetelést hivatott biztosítani. Ugyanis erre még jön föld, hogy afféle földbe vájt Ali Baba rejtek legyen.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...