2014. március 21., péntek

Fodrász baleset

Bizonyos vagyok benne, hogy olvasóim zöme (értsd 100 %) a nők táborába tartozik, tehát a Do-It-Yourself fodrászkodás elenyésző tömegben talál követőkre. Főleg ha elmondom, mi történt velem. Mert én bizony az amit (ma) megtehetsz, ne halaszd (holnapra) másra elvet követem. Ha jól emlékszem, utoljára válásom idején voltam fodrásznál, és annak több mint tíz éve. Szóval van egy ügyes, okos készülékem, amihez tartozik egy suta, esetlen kéz. Tegnap úgy ítéltem meg, hogy szinte már lobog a hajam, és meg kéne kurtítani a loboncot. Nem is volt különösebb gond, hullott az afrik, csinosult a fejem. Aztán meg is mostam, hogy az apró hajdaraboktól megszabaduljak. Pillantás a tükörbe - és ekkor felfedeztem, hogy egy helyen hosszabb a séró a kelleténél. Nosza korrigáltam. Csakhogy időközben leszedtem a vágófej távtartó kellékét, és így immár nem 6 milliméteresre volt kalibrálva a kütyü. Egy olyan leszállópályát kaszáltam a fejem közepére, mint akin most végeztek agyműtétet. Egy sápadt, sőt elsápadt irokéz nézett vissza a tükörből. Választás előtt álltam. Vagy vállalom a lobotómia látszatát, vagy Erich Kastner: "Az eltűnt miniatűr" egyik bűnöző pofájára módosítom ábrázatomat. Utóbbi mellett tettem le a voksot, de érthető okokból, fényképet nem mellékelek eme bejegyzéshez. Egyrészt személyiségi jogokat is sértenék, másrészt nem vagyok biztos benne, hogy a genfi egyezmény nem tiltja-e eme képek közzétételét. Szóval kénytelenek vagytok a fantáziátokra hagyatkozni. Brrrrr!
 (lásd: Megjegyzés)

10 megjegyzés:

  1. No, ezzel sikerült felkelteni a kíváncsiságom. Esetleg lehetne egy megapixel, és csak hátulról??? Az már nem beazonosítható... :-))))

    VálaszTörlés
  2. Na jó, hátulról, éjfélkor, alagútban, napfogyatkozás idején.

    VálaszTörlés
  3. Engem is erdekel..ez igy eleg rejtelyes, meg Dan Brownt-t is kivancsiva tenned ezekkel a sorokkal...

    VálaszTörlés
  4. Nem akarom lerombolni pálcika lábakon álló pozitív megítélésemet (ha egyáltalán így van) egy fotóval, ami valahol egy átmenet Hulk és Mr. Hyde között, némi Frankenstein fia beütéssel, Quasimodo hatással. Valakit kihagytam?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, de Shelley mellett lakva tudhatnad, hogy nem nagyon ijeszt meg egyik karakter sem... :) Te pedig szerintem tulzol, egy jokepu ferfit nem lehet ennyire elcsufitani, max sok mutettel....

      Törlés
  5. Jóképű? :) Na erről beszélek! Mivel még nem láttál, ezért az ábrándos képzelet valami Alain Delon-t fest retinádra, holott ...
    Hát ezt tegyem tönkre? :)

    VálaszTörlés
  6. El kell keserítselek, de én már láttalak. Akkor csak nekem megmutatod a séród? :-)

    VálaszTörlés
  7. Hűha! Hát azt meg hogy??? :) Stirlitz ekkorát hibázott volna, hogy felfedte inkognitóját? Na, jó, igazából nem vagyok szégyenlős, de kéne valaki, aki lencsevégre kap. Picúr és Grafi ilyenekben nem elég ügyesek.

    VálaszTörlés
  8. Nem azt írtam, hogy most láttalak. Ellenben sok régebbi fotó van fenn rólad a neten... :-)

    VálaszTörlés
  9. Ja, arra gondolsz, mikor Gábor Áronnal együtt öntjük az ágyút? Rég volt, szép volt.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...