2013. szeptember 25., szerda

Azúr víz az úr

Be kell vallanom, régtől fogva rabja vagyok a víznek, vízeséseknek és úgy általában majdnem mindennek, ami a H2O-val kapcsolatos. Így persze a vízimalomnak, vízkeréknek és spéci vízemelőknek is. Talán ebből fakadóan négy ciszterna van a telken, és ebben gyűjtöm az esővizet. Bonyolult csőhálózat köti össze őket, és egy "római vízvezetékkel" is büszkélkedhetek. :) Ilyen előzmények után már nem lesz meglepő az alábbi video:

http://toochee.postr.hu/a-vilag-legnagyobb-vizkereke

8 megjegyzés:

  1. Nézd, mit találtam Neked: http://pozitivnap.hu/belfold/magyarorszag-5-1-szemkapraztato-vizesese-kepekkel

    VálaszTörlés
  2. :) Óóó, köszönöm szépen! Az Ilona-völgyi vízesést nem is ismertem, de ezt a hiányosságom sürgősen pótolni fogom. Egész izgalomba jöttem ... szuper! Egyébként tavaly állítólag nyáron kiszáradt a Fátyol vízesés.

    VálaszTörlés
  3. Az első hármat, plusz a pesti már láttem élőben. Sajnos a hír igaz, tavaly nyáron döbbentem álltam a száraz meder felett Szilvásváradnál. Nem tudom, idén mi a helyzet, remélem, ismét életre kel a csoda!.

    VálaszTörlés
  4. És ezt ilyen szerényen írod, hogy láttad az Ilona vízesést? Kicsit bővebben?
    Ne bánj szűken a jelzőkkel! :)

    VálaszTörlés
  5. Húú, nem tudom, mit fogsz gondolni, de ez már évekkel ezelőtt volt, és akivel mentem, abban a pillanatban sokkal jobban érdeklt, mint a természet csodái. Így az maradt meg, hogy VELE láttam az Ilona-vízesést, ami valószínűleg nagyon szép volt.... (pirulás)

    VálaszTörlés
  6. Mit gondolok? :) Hogy hús-vér ember vagy, akinek szép emlékei vannak. :) Per pillanat még irigyellek is, és nem csak a vízesés miatt. :)

    VálaszTörlés
  7. Megérintett, amit itt láttam!!! :-)
    Ezalatt nem csupán a monumentális malom érdekességére, és a vízesések lélegzetelállító szépségére gondolok, hanem a szívetek rejtekéből előtörő érzésekre is!
    Mindketten hihetetlenül értékes emberek vagytok! :-)

    VálaszTörlés
  8. Köszönjük! :) De ne ítélj elhamarkodottan - persze itt csak magamra gondolok - a rossz tulajdonságaim - amiből van azért szakajtónyi - pórázra vannak kötve, és nem engedem ide őket, nehogy az olvasót elriasszák. :) De megnyugtatlak, képmutató sem vagyok, csak a negatívumokról bölcsen hallgatok. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...