2013. szeptember 22., vasárnap

Grafi a pákosztos

Kétnapi csavargás után, ma reggel Grafi előkerült. Persze csuromvizesen. A hajnali harmatos fűben való bóklászástól úgy nézett ki, mint egy felmosórongy. De legalább hazajött! Ilyenkor az ajtónál kemény és drákói lábtörlés következik, noha nem ő csiszatolja a pracliját, hanem én egy ronggyal. A mellsőket még csak-csak tűri, de a hátsó lábaira roppant kényes. Rángatja eszeveszett mód, de én megkeményítem a szívem. Amikor nagyjából már csak ázott veréb külalakja van, akkor engedem beljebb. Szalad a kajához. Papagájoktól és kanáriktól láttam ilyen viritykölést, ahogy ő eszik. Csak úgy repülnek az apró tápdarabok. Kétszer is adtam neki, olyan mohó volt. Aztán adtam neki a szaftos konzerv kutyatápból, és kicsi lecsókolbász darabot. Kitöröltem kenyérhéjjal a tegnapi zsírosbödönt, azt is megkapta. Közben én is kedvet kaptam az evéshez, nekiláttam tojást főzni, meg elővettem a párizsit. Persze a hűtő kinyitása számára az angyalok trombitája, már ott is volt a lábam között. Ilyenkor ágaskodik, mutatja, hogy ő már nagyfiú, és veszettül dorombol vagyis kunyerál. Egy falat nekem, egy Grafinak. De hogy ne legyen ennyire egyszerű az élet a kiürült tojásdobozba dobtam a darabkákat, azokba a tölcsér alakú mélyedésekbe. legalább kicsit ügyesedik is. Aztán kapott még sima kenyérbelet, mert kíváncsi voltam mennyire éhes. Azt is felfalta. Már kezdtem aggódni az egészségéért. Közben elkészült a főtt tojás. Szeretett volna besegíteni a pucolásba, és elkövettem azt a hibát, hogy közvetlen a szemetesbe hámoztam a tojást. Ettől kezdve már a szemetes is érdekelte, úgy kellett elhessegetni onnan. Na jó, gondoltam, itt egy kis tojásfehérje. Azt is megette. Közben én is jóllaktam. Most itt szuszog a hátam megett (stílusosan), estig le van a gond róla. Közben szépen meg is száradt, és tündérien összegömbölyödött. Szép napot mindenkinek!

Ui.: Ha a házban vagyok mindig mögém telepedik a kanapéra, de ha kimegyek a kertbe, akkor felszalad a tetőtérbe és egy régi lavórban vackolja el magát. Viszont ha újra bejövök, már szalad is le, hogy a közelemben legyen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...