2013. szeptember 13., péntek

Mesepszichológia

Háromnapos küzdelem eredménye ez a pár sor. Egy darabig azt hittem, a Blogger.com rendetlenkedik, és nem enged új bejegyzéseket tennem, de aztán láttam, hogy mások vígan írogatnak. Tehát nem az én grafomán hajlamom verte ki a biztosítékot. Újra telepítettem a Firefoxot. Semmi eredmény. Próbáltam az Internet Explorer-t (mert az adva vagyon a Windows alatt), de ott meg nem tudtam a belépési paramétereket. Erősen gyanakodtam, hogy valami vírusszerű ármány telepedett a gépemre, ezért kerestem egy másik masinát, és arra telepítettem egy új Windows-t, meg Firefox-ot, meg ami kell. És most működik, de ne kiabáljam el ... De amit itt láttok azt már két napja írtam :)
 
Mostanában pókcsípésszerű, fura és viszketős foltok keserítik meg életem, de nektek nem kell aggódni, nem terjed a neten keresztül :) És nézzük a jó oldalát, több időm van olvasni. Lám-lám, micsoda könyv került a kezembe: Kádár Annamária Mesepszichológia című könyve. Talán kicsit túl tudományos, de érdekes olvasmány. Még csak az elején tartok, ezért sommás véleményt még nem tudok alkotni, de a fejezetek felsorolásából látszik, hogy érdemes búvárkodni benne. Szó lesz érzelmi intelligenciáról, mesekorszakokról, és hogy miképp kell mesét olvasni. Nekem feltehetőleg ez lesz a kedvenc részem :)
Most épp gyerekszáj résznél tartok, ahol a sárkányt teregetik, és a mosóporból MOSOLYPOR lesz.

És most megpróbálom ezt feltenni a blogba ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...