2013. november 26., kedd

Dominóelv

Meséltem a CanadaHun oldalról, ahol játszani szoktam. Legutóbb én tettem ki egy rejtvényt, és mivel nagyon közel áll szívemhez, ezért nem tehetem meg, :) hogy itt ne tegyem közkinccsé. Jó, egy kicsit az orcám is megnőtt, elismerem, de ha én nem simogatom gyermekemet, akkor ki tegye? És hátha Nektek is tetszik, és kedvet kaptok egy kis fejtöréshez. Az eredeti rejtvény sokkal nehezebb, mert mindegyik betű ki van cserélve egy másikra, de ezzel nem akarlak fárasztani benneteket, hiszen számomra úgysem az a részfeladat kedves, hanem ami utána jön, és ahonnan Ti is bekapcsolódhattok. Vagyis:

Az alábbi feladvány lényege, hogy értelmezni kell a "zavaros" szöveget, aminek alapján meg kell találni a "kincset". Tehát meg kell találni azt a koordinátát (betű,szám), ahol majd "ÁSNI" kell.

"Az Úr 1771. évének Boldogasszony havában útnak indultunk.
Több hónapi bolyongás és nélkülözés után végre feltűnt a várva várt sziget. Hajónk megfeneklett a Q9 öbölben. Már csak néhány lépés választ el minket a mesés kincstől ..."


MIDŐN HÉT NYULAT LÁTSZ NE KÉSLEKEDJ, HANEM FORDULJ,
ÉS HALADJ HAT ÉVSZAKON ÁT.
FÉKEZD AMA SZELET ÖTSZÖR,
MAJD TIZENKÉT TÉL
HIDEGÉVEL KÜZDVE ARASZOLJ, MÍG UGAT KILENC EB.
ELJŐ HAT ÉJSZAK, DE NE LANKADJ,
HANEM HÁROM NYELET RUMMAL ERŐSÍTSD LELKED,
ÉS LÁSS CSODÁT, NÉGY SZÉL CÉLBA ÉR.


3 megjegyzés:

  1. Így van! Gratulálok, örülök, hogy volt kedved játszani. :)

    VálaszTörlés
  2. négyszer számoltam meg, ebből kétszer jött ki ugyanaz... gondoltam, akkor az lesz a helyes... :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...