2013. november 16., szombat

My way

Voltam nős. Nem mintha ez érdekes lenne, én sem merengek ezen a tényen, mert sajna ballépés volt. Pedig még csak azt sem mondhatom, hogy elhamarkodott lépést tettem, hiszen 25 évesen az ember már igazán tudhatná, hogy mit csinál. Tudhatná, de lám mégse. Nem jól választottam, ... talán a kapkodás szülte? De egy dolgot mindenképp volt nejem javára írok, általa ismertem meg Elvis Presley-t. Nekem korábban ő csak egy csípőrázó rockénekes volt, de nem ismertem lírai oldalát. Aztán videón láttam a "My Way"-t előadni, és azóta az én szememben is nagyra nőtt Elvis. Hiába nem az ő dala eredetileg, mégis nála éreztem ezt a dalt tartalommal megtölteni. Hallottam ezt az éneket több nyelven, több énekestől, de Elvis maradt az első, még akkor is ha magyarul azért jobban megérinti az embert ez a dal. Aztán legutóbb valahogy Gregor József előadásában hallottam az ismert melódiát, és azt mondtam magamban: ez igen, ez méltó ehhez a dallamhoz.
  
És ami az etalon:
Lám ennyi az élet ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...