2013. november 1., péntek

Ki fát ültet ...

... vihart arat? Nem, nem, az a szélvetőkre vonatkozik. Aki fát ültet, az bízik a jövőben. Nos, nem is tudtam, hogy ennyire optimista lélek vagyok, mert 9 azaz kilenc gyümölcsfát ültettem. Nem volt kis munka mindet elültetni, még szerencse, hogy tavasszal már öt gödröt kiástam. És akkor lássuk, miből készül majd a vegyespálinka! Vagyis vettem 2 szilvafát, 2 körtét, 2 sárgabarackot, 1 almát, 1 meggyet és 1 cseresznyét. Tehát összesen már 13 gyümölcsfám van, mert még a korábbi években ültettem már szilvát, almát, meggyet, cseresznyét. Tavasszal majd még a mogyoróval kísérletezem. És
ugyebár van 7 akácfám (2 lila), 2 fűzfám, 3 orgonám. Lombosodik a kert, és remélem ezzel együtt a kertlakók száma is gyarapodik. Ma egyébként egy megközelítőleg 40 tagot számláló kecskenyáj kóborolt a területen, szívesem a kertembe tereltem volna egy-két gidát, hogy ne csak remete legyek, de egyenesen Robinson. :)
És egy macskás csendélet:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...