2013. november 13., szerda

Ütőfa

Tudjátok mi az az ütőfa? Semmi gond, egy hete még én sem tudtam. Azóta viszont úgy befészkelte magát agyam rejtett zugaiba, hogy elhatároztam, ma megnézek egyet magamnak kézközelből. Pontosan azt, amit itt láttok a képen. Ugye milyen fantasztikus? El is határoztam, hogy én is rendelek egyet, persze egyedi tervek alapján. Pedig még az egy héttel korábbi fellángolásom is várat magára, vagyis a hópihe gyártás. Abba is belekaptam, de csak torz és silány nyomoroncok kerültek ki a kezem alól, igaz a figurákat nem rajzoltam meg csak úgy szaladt az olló a kezem alatt. A fenébe, hogy még mindig csak 24 órából áll egy nap!
Közben megnéztem az ütőfát, és ami némiképp meglepett, hogy a minta mérete 14.5 cm x 10.5 cm. Szóval nem egy kis darab. És Erdélyben készült, Dénes Ildikó fafaragó műhelyében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...