2013. december 23., hétfő

Karácsony

Nem tudom mit írjak. Hozsannázzak és dicsérjem a szeretet ünnepét, ecseteljem az előkészületet? Annyira hamis lenne. Készülődésnek számít, ha az ember fél kilóval több kenyeret vásárol? Kivételesen jobb ha ezt nem olvassa senki. Gyerekes lenne panaszkodni. Irigykedve nézem azokat, akiknek ez az ünnep még teljes fényében tud ragyogni. Ígérem, összeszedem magam. 
Mondtam már, hogy szeretem a magyar nótát? Főleg azokat, ahol a szöveg a legszebb versekkel ér fel. Hogy mire gondolok?

Persze tudok örülni mások vidám és örömteli sertepertélésének, és kívánok nekik áldott és meghitt ünnepeket.

5 megjegyzés:

  1. Áldott, békés karácsonyt kívánok, szeretettel küldöm ezt a bejegyzést:
    http://www.urban-eve.hu/2012/11/19/3x24-karacsonyi-otlet-1-resz-egyedul/

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Ajándékot valóban vettem magamnak, egy Yamaha EZ-220-ast. EZ = Easy :) Irtó nagy segítség egy ilyen fakezűnek, mint én vagyok. Talán majd írok is róla ...

    VálaszTörlés
  3. De azért látszik, hogy nő írta a cikket: "horgolj egy sapkát" :)
    Viszont az tetszett, hogy mindig legyen nálad egy marék szaloncukor ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sapkahorgolás helyett: barkácsolj valamit, esetleg - bár ez irányú tehetségedet még nem csillantottad meg a blogon - süss egy sütit...
      Mikuláskor volt a zsebem tele szaloncukorral, és olyan örömet tudtam vele szerezni, különösen felnőtteknek, mintha ki tudja, mit adtam volna...:-)

      Törlés
  4. Pontosan! Hiszen mindig azok a legkedvesebb ajándékok, amik váratlanul és ok nélkül jönnek. :) Egyszerre három dolgot barkácsolok, de épp ezért egyik sincs kész. Süti? Jól hangzik, de nincs sütőm. Én tejbegrízben utazom :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...