2014. február 19., szerda

és Fanni várna szőkén ...

Tudjátok folytatni? Remélem igen!
Ma reggel olvastam egy nagyon szép írást Kifli és levendula oldalán. Itt tudtam meg, hogy a napokban elhunyt Radnóti Miklós özvegye, Gyarmati Fanni. 102 éves korában távozott közülünk, de ebből hetvenet magányban élt, ami átlagos emberi értelemmel felfoghatatlan. Sokan megfogalmazták már a szerelem érzését, a tomboló vágyak és az eltökélt szeretet összefonódó katarzisát, de ama mondatokat a pillanat heve szülte, és ki tudja milyen tartósak voltak ... Ám ez a 70 év mindennél igazabb bizonyíték az összetartozás és a ragaszkodás létezéséről. Élete végéig hűséges maradt, szerényen meghúzódott a háttérben, és nem árusította ki közös emlékeiket. Nem volt híres, de mégis nagy ember volt, a szó igazi, nemes értelmében. Béke poraira ...
Olvassátok el a költő "Levél a hitveshez" című versét (már ez a szó is, hogy hitves ... milyen szép) és megértitek, hogy milyen az igazi szerelem.

2 megjegyzés:

  1. Minden tiszteletem az övé.
    /Én biztosan újra férjhez mentem volna... nem vagyok egyedül éldegélő típus, bármekkora szerelemben is volt részem.../

    VálaszTörlés
  2. :) Azért ez ennél összetettebb a dolog! :) Gondold el, mennyire magasan volt a léc! És az elveit nem adja fel az ember.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...