2014. február 6., csütörtök

Montágh Imre

Egy érdekes műsor volt a tévében. Fogmeder, ajakkerekítés, szájpadlás hangok és ehhez hasonló kifejezések röpködtek az éterben. Az előadó egy ismert logopédus, Montágh Imre volt. Erről a száraz tudományról olyan élvezetesen, színesen és érthetően mesélt, hogy majdnem jelentkeztem egy ilyen tanfolyamra. A pasinak olyan kisugárzása volt, hogy szinte kiégett a képernyő. Mikor rákerestem a nevére a neten, akkor további érdekes tények birtokába jutottam. Nem volt könnyű élete szerencsétlennek, és nem is adatott meg sok neki, 51 évesen távozott az élők sorából.

2 megjegyzés:

  1. De jól tetted, hogy a blogodban helyet engedtél Montágh Imre méltatásának is. Megérdemli ezt a megemlékezést!
    Neve számomra sem ismeretlen, hisz egy meghatározó személyisége volt az én korosztályomnak.
    Nagy tudása, fantasztikus előadói tehetsége miatt rendszeres nézője voltam a televíziós műsorainak. Imádtam!
    Ez a hihetetlenül értelmetlen halála pedig, már akkor döbbenettel töltött el. A mai napig nem lehet ebből felocsúdni.

    VálaszTörlés
  2. Igazi békebeli úriember volt. Halálának körülményeiről én csak ebből a filmből értesültem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...