2013. április 10., szerda

A veréb is madár

Hohohóóó! Még alig tettem le a "tollat" és már újból pötyögni akarnak ujjaim. Hiszen nagy öröm ért. A tavaly szerkesztett madárodúm végre látogatót kapott. Három verébke rajzotta körül, egy még bele is merészkedett. Ez nem madáretető, hanem szereztem egy vastag gerenda darabot, az egyik végén üregesre kifúrkáltam, amennyire mélyen csak tudtam. Oldalról fúrtam egy ablakot 40-s lyukfúróval, és utána lezártam a tetejét. Az ablak alá fúrtam egy kisebb lyukat, és oda beragasztottam egy ceruzát, hogy ülni tudjon rajta a leendő lakó. A házikó alá csináltam egy kisebb tálcát, hogy oda szórjam a magokat, kenyérmorzsát. Az egészet pedig egy póznára ráültettem. Vagyis alulra is fúrtam egy lyukat a rúd vastagságának megfelelő méretben, és a madárlakot ráhúztam a csőre. Macska nem éri, és mindaddig tökéletesnek is tűnt, míg nem jött az első nagyobb szél, és alaposan be nem lengette a póznát. Idáig ennek tudtam be, hogy nem volt lakója az üregnek. Félek most is csak látogatóba jöttek, de már ez is öröm.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...