2013. április 1., hétfő

Merengés

Óra átállítás és Gerendás Péter nyilatkozat után. Elég megdöbbentő nyilatkozatot tett, ha egyáltalán lehet ennek hinni, mert manapság már bármi lehetséges. Én nagyon egyetértek Kisvarga Zoltán Facebook-on tett észrevételével, kicsit megtoldva apám örökbecsű intelmével: „Aki örömlánynak megy ne csodálkozzon, ha ...”. Megértem, hogy a ma világban nehéz boldogulni, én se bólogatok a kormány minden döntése kapcsán. De azért, mert az utcán szemét patkánynak neveznek, még nem hiszem, hogy el kell hagyni az országot. Magunkat magasztalni, másokat sárba húzni nem túl elegáns dolog, főleg egy ilyen pályán, ahol minden megítélés kérdése. Bár ismerem Gerendás Péter nevét, - és erre joggal büszke lehet - de sosem éreztem egy korszakalkotó zseninek, és erről nem biztos, hogy én tehetek. Fura világban élünk, tény és való, hogy az értékek devalválódtak, rengeteg a gagyi, a silány produktum, cserébe hozsannázás megy ha valaki káromkodik, mert az hogy ki tudja magát fejezni. Amióta az a suhanc rap-pelt a tévében és Puzsér, a mindenkit ócsároló meg örömkönnyeket hullatott, nos ... ez a része igaz Gerendás kifakadásának. De a zene annyira szubjektív dolog. Kérdem én mi baja ByeAlex dalának? Nekem tetszik! Egy melankólikus dallam egy formabontó, de szerethető versre. Amikor a Quimby énekelte a „Most múlik pontosan”-t, akkor nem hallottam fanyalgást, bár biztos voltak aki azt is elutasították. Szóval ahány ember, annyi ízlés, és ha Gerendás dalai nem eladhatóak, arról miért én, a szomszéd, és másik tízmillió lakos tehet? Sok ember tehetséges valamiben, és mégsem abban dolgozik. Nem akarok uszító lenni, de van a Munka, és van a Kedvtelés. Jó esetben ezek közel vannak egymáshoz. Én is szeretek focizni, de még eszembe nem jutott, hogy felháborodjak, mert nem én vagyok a középcsatár a nemzeti válogatottban. Pedig akkor se maradtunk volna le több világbajnokságról. Persze, nagy dolog hat gyereket nevelni, sőt a mai viszonyok mellett szinte emberfeletti, de a 70 ezres gázszámla és 30 ezres villanyszámla nem a szegénység mérvadója. Na, de ha ezt tovább ragoznám, akkor lassan a politizálás vétkébe esnék, és mi sem áll távolabb tőlem. Meg azért is kell vigyázni, mert ki tudja milyen információ nincs birtokunkban, és csak részadatok alapján törünk pálcát. A Bibliában is írva vagyon: "Ne ítélj, hogy ne ítéltess!" (Nolite iudicare, ut non iudicemini). Helyes! Inkább daloljunk, mert az éneklés fiatalít!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...