2013. április 4., csütörtök

Élet

Végre élek megint! Ezt éreztem már fél óra kocogás után is. A lappangó, kushadó, poshadó vér áramlani kezdett,  szívem újra vert, tüdőm zihált, füleim vörösen lángoltak. Pólóm csatakos, cipőm latyakos. Valójában csak két kört szaladtam a tó körül, de elég volt a tavasz hírnökeként. Közben az arra kirándulóktól begyűjtöttem néhány - "Jaj de cuki, jaj, de aranyos!" -  felkiáltást, de igazság szerint ez Picúrnak szólt, és óvodások hallatták. Picúr mindig elkísér, ha futni megyek, ha rajta múlna én lennék az új Vasdinnyei*. Ilyenkor tavasszal mindig feléled bennem a vágy, hogy újra 35 éves legyek, karcsú, mint egy núbiai táncosnő. De már az is nagy eredmény, hogy a mérleg nem lépi át a 70 kilót. Hosszú volt ez a tél, és akaratgyenge voltam - a barackos étcsoki olyan finom ...
A másik téma, ami agyam tekervényein kószál az a filmnézés. A napokban több filmet is sikerült megnéznem. Karácsony Artúrt szeretném ajánlani, ami tüneményesen bűbájos, felhőtlenül vidám, és egy mosolygós gyermeki világba vezet. Főszerepben a Télapó család meg a manók. A másik film amit ajánlani merek az a Tökéletes ajándék, szintén a karácsony témakörben, és a YouTube-on is megtalálható. Jess a főszereplője, aki valójában Jesus Christ, a mai korban. A film szellemisége nagyon megkapott, és a pasas még férfi szemmel is jóképű. A történet vége felé van egy jelenet, ahol Jess elmagyarázza a Karácsony lényegét. Ajánlom mindenki figyelmébe. Láttam még ezenkívül két filmet, az Éjszaka a múzeumban 1-2-t. Az első rész ötletes, poénos, kicsit Jumanji utánérzéssel. A folytatás már magán viseli az utángyártás gyerekhibáit. Bár jól indult és nosztalgikus öröm volt a Smithsonian Intézet épületeit látni, de amikor megjelent a pösze Khamon-Ra (vagy kifene), a beszédhibás Napoleon, ... kicsit elkedvtelenedtem (huh micsoda szó). Arról már nem is
beszélve, hogy még Rettegett Iván és Al Capone is úgy pitizik ennek az egyiptominak, hogy ihaj. Idétlen párbeszédek röpködnek a levegőben, és nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy Khamon-Ra Julien király hangján szólal meg a Madagaszkár rajzfilmből. De az első rész igazán vállalható, és nem utolsósorban szerepel benne Ben Stiller valamint Robin Williams. Férfiaknak is tudok jó hírrel szolgálni, Kim Raver is feltűnik :) (Lipstick Jungle)


* (Moldova György: Ferencvárosi koktél - Vasdinnyei, az eltévedt futó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...