2013. április 4., csütörtök

Kísérlet

Épp egy kísérlet közepette vagyok, ahol az ecet és egy tojás az alany, de az istennek se akar felpuhulni ez a tojgli. Már közel másfél órája ázik az ecetben, de azonkívül, hogy kifehéredett semmi se történt. Az újabb fejlemények csak kudarcot hoztak. Több mint 2 óra várakozás után azt vettem észre, hogy a tojás meszes héjából valóban távozott a kalcium, de nem értem el célomat. A nyári gyerektáborban akartam bemutatni, hogyan kell egy tojást belevarázsolni egy üvegbe. Persze az a lényeg, hogy a tojás nagyobb, mint ez üveg szája. Képlékenynek kellett volna lennie a tojásnak, de helyette a héja eltűnt, és maradt a belső hártya. De így már nincs tojás jellege, inkább valami "Nyolcadik utas a Halál" jellegű embrió kinézete volt. Naná, hogy azért megpróbáltam az üvegbe beletuszkolni, de kipukkadt a kezemben. Szóval holnap rántotta lesz reggelire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...