2013. április 12., péntek

Tavasz

Tavasz van. Ha kell foggal és körömmel, de tavasz van. Pár napja láttam egy helyes zöld levelibékát, ma egy gyíkmamát. És amúgy is jó a kedvem, mert temérdek dolgot vittem véghez. Negyed nyolc és kilenc között levizsgáztattam az autót, közben a mosógép elvégezte dolgát. Utána Nusikánál kiástam egy orgonát, amit nekem adott, és el is ültettem. Valamint egy ribizlit, meg pár aranyeső ágat. És láttam egy káprázatos kékcinkét. Még a szemerkélő eső sem tudott zavarni. Végre hasznosnak éreztem magam. A bokrok
rügyeznek, a tulipánok nyújtózkodnak, és találtam egy viruló virágot, ami talán primula, de nem vagyok igazán otthon a virágok terén, mostanában van csak időm ilyesmivel is foglalkozni. Aztán szögeket húztam deszkákból, kitakarítottam a vízaknát, vizet szivattyúztam, stb. stb. Picúr is ott lábatlankodott, neki meg közben a labdát kellett dobálni. De ha az ember jó kedvvel dolgozik, akkor a fáradságot is alig érzi. Kivételesen a házi kedvencek kókadtak el hamarabb, íme a bizonyság erre. Ebédre pompás fokhagymás felvágottat tömtem magamba, és Grafi is megnyalta mind a tíz körmét. Picúr nyúlcsontot kapott a szomszédoktól, meg szalonna bőrkét. Délután az eső összekapta magát, pont akkor, mikor újra a kertben akartam tüsténkedni.
Maradt a filmnézés: Szeress ha tudsz. Pár érdekes gondolattal lettem gazdagabb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...