2013. április 22., hétfő

Szerelem

A cím félrevezető - szándékosan - hiszen nem emberi kapcsolatokról fogok regélni, hanem egy olyan vonzalomról (?) zsigeri vágyról, ami ha belegondolok régóta lakozik bennem, de a sok egyéb passzió mellett eddig nem tudott magának utat törni, és a felszínre küzdeni magát. Császármetszés lett belőle.
Senki ne higgye, hogy a vasárnap céltalanul, unalmasan telt. Kipofoztam a tél által megviselt madárodút (én még sosem láttam olyat, hogy a madarak nem csak szalmát, szénát, tollat, pelyhet cipelnek egy fészekbe hanem földet is, pedig itt ezzel volt megalapozva a lakás), aztán megnéztem a Forma-1 esedékes futamát,
kicsit olvastam, végül az estébe hajló órákban felfedeztem magamnak a Kalligráfiát. Ez a baj velem, folyton új dolgokat találok, és nem marad időm befejezni az előző tevékenységet. Ezért késik vagy két évet a címerpajzs, és a tojásgravírozás is csak fejben van meg. Mondjuk ez utóbbi főképp azért késik, mert még itt falun is elképesztően nehéz libatojást beszerezni. A próba a tyúktojással jól sikerült, csak kicsi volt a felület, és közben átszáguldott a fejem felett a Húsvét.
De vissza a szépíráshoz. Hiszen ez a Kalligráfia. Tudjátok azok a szép cirkalmas betűk, kacskaringós vonalak, amiről elsőre szerintem mindenkinek a gót betűk jutnak az agytekervények figyelmébe. Szóval most gőzerővel gyűjtöm a PDF file-okat, meg a különféle videókat. Szerencsére meglepően bő a választék, és már most okosabb vagyok, mint tegnap - bár ezzel nem mondtam sokat :) És ha belegondolok teljesen logikus hogy ha szeretek írni, akkor a betűket is pátyolgatom, szeretgetem. Az alábbi videót azonban inkább a zenéje miatt választottam ... :)

Bajban voltam, hogy milyen címkét adjak ennek a témának, végül a kézügyesség mellett tettem le a voksot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...