2013. július 7., vasárnap

Zsarolólevél

Ha eddig nem mondtam volna, a végzettségemet tekintve informatikus vagyok. A diplomámba az vagyon írva, hogy mérnök kibernetikus, de sokkal valóságosabb és kézzelfoghatóbb ha programozónak hívom magam. Elég baj az, hogy immár, hovatovább exprogramozót kell mondanom. Annyira gyorsan fejlődik ez a terület, hogy teljesen lemaradtam, és szinte őskövület lett belőlem. Az a programnyelv (Clipper), amit tanultam már a feledés palástját vonta magára, sőt sokan tán azt se tudják, hogy a Windows előtt is volt már operációs rendszer. A Delphi az még csak-csak él, de a mai világ a webes programozásról szól. Ez már nekem kimaradt az életemből. Viszont a Visual Basic-et még ma is szoktam használni. Azért szeretem, mert ezzel lehet az Office-t programozni. Egyébként sosem bántam meg, hogy programozó lett belőlem. Mert ebben is rengeteg kreativitás van. Továbbá szeretem egy keresztrejtvény megfejtéséhez hasonlítani a folyamatot. Főleg a hibakereső részét. Hol van már a lyukkártyás időszak! Az egész bevezetés onnan ered, hogy a napokban "unalmamban" írtam egy Word funkciót. Sok haszna nincs, csak amolyan szórakozás. Tetszőleges szöveget zsarolólevél kinézetre alakít át. Amit a filmekben látni, hogy újságokból betűket vágnak ki ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...