2013. május 5., vasárnap

"Anyám volt, apró, korán meghalt, ..."

Szegény Édesanyám tizenhárom éve nincs velem. Sajnos pont akkor ment el, mikor a legnagyobb szükségem lett volna rá. A válásomat velem együtt végigszenvedte, de mikor megtaláltam Timit, azt Ő már csak az égből nézhette. Aztán Timit is elsodorta a történelem szele, és én újra egyedül vagyok. Illetve a kérdések a társaim, hogy mit kellett volna másképp tenni, hol hibáztam. De nem csak ezért hiányzik, hogy meghallgassam véleményét. Szeretném ha részese lenne kisebb-nagyobb sikereimnek. Ha látná hogyan élek, ha tapasztalná, hogy kedvelnek a faluban. Bár a túlvilágban nem hiszek, de az Ő esetében könnyű ezen átsiklani, mert kell hogy valami erőt adjon. És méltó akarok lenni emlékéhez, hogy amott se kelljen szégyenkeznie miattam. Édesanyám, és sok más Édesanya emlékére szóljon a dal, és persze szeretettel küldöm minden evilági Anyukának.


2 megjegyzés:

  1. Megható!!!
    "Evilági" Anyukaként nagyon köszönöm a dalt!
    ÉDESANYÁD büszke lenne Rád!!!
    Bizton állíthatom, mert blogodból egy kreatív, mély érzésű, humorral bőven megáldott, rendkívüli embert ismerhettem meg a személyedben!

    VálaszTörlés
  2. Irulok, pirulok :) örülök ha tetszett a dal.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...