2013. május 14., kedd

Maják nyomában

De nem Fényes Szabolcs Maya-ja után koslatok, hanem házilag készítettem egy fúvócsövet. Prímán működik, igazából felülmúlta mindennemű várakozásomat. Ezt is a netről lestem el, egyszerűen kimeríthetetlen az a tárház, amit az internet nyújt a lelkes barkácsolóknak. Ugyebár ez a fegyver két részből
áll, a csőből és az apró nyilakból. Csövet szinte bármelyik barkácsboltban lehet venni, egy a lényeg, hogy az átmérője a nyílhoz passzoljon. Tehát a nyíllal érdemes kezdeni, és itt jön a nagy ötlet .... dobpergés .... FÜLPISZKÁLÓ! A vattás részébe remekül belekapaszkodik a levegő. Ha félbevágunk egy ilyen fülpiszkálót, akkor egy csövet fedezünk fel, amibe csak bele kell tuszkolni egy kisméretű szöget. A szög fejét előtte csípőfogóval eltávolítottam, a szárát pici pillanatragasztóval megkentem, és bedugtam a csőbe, persze úgy, hogy a hegyes vége álljon ki. És ennyi, nem több. A cső, amit vettem egy méter hosszú, fél centi a belső átmérője, alumínium az anyaga. A lövedék beleáll a fenyődeszkába is, de egyes
videók szerint a sörösdoboz falát is átüti. Ne feledjük, ez nem gyerekeknek való játék, ez fegyver, amivel óvatosan kell bánni. De felnőtteknek jó szórakozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...