2013. május 15., szerda

Egy jó szomszéd aranyat ér

Szerencsére nekem több is van belőle, és áldom is érte a sorsot. De akikről most szólni akarok, azok Ákosék, akiknek nem is olyan régen felújítottam a kerti bútorukat. Ennek kapcsán kicsit többet beszélgettünk. Azt már régóta tudtam, hogy írószerben utaznak, ezért élénken érdeklődtem, hogy kalligráfiához való vágottvégű tolluk milyen van. És persze a szélesebb a jobb. Végül abban maradtunk, hogy bemegyek a raktárba, és magam veszem szemügyre a kínálatot. Az egyik nap, mikor amúgyis arra volt dolgom, megkerestem a telephelyüket. És akkor ért a kellemes meglepetés, nem csak írószerrel, de mindenféle kreatív eszközzel is kereskednek. Csak tátottam a számat. Mint egy gyerek a cukrászdában, úgy
szaladgáltam polcról polcra. Mennyi érdekes dolog! Próbálok visszafogott lenni, és nem túlzásokba zuhanni, de legalább százféle mintalyukasztó mosolygott rám. Háromba rögtön beleszerettem, persze ezek állatfigurák voltak. De volt ott rengeteg matrica vagy levonó, akár méteres példányban. Ami külön tetszett, és szerintem még igénybe veszem, hogy tetszőleges szöveggel és betűtípussal A3-as méretben lehet matricát legyártatni. Korábban a zseníliadrótot csak hallomásból ismertem, most azt is alkalmam volt megtapogatni, és ki is választottam egy barackszínűt. És ami csodálatra méltó, hogy nem is engedték
kifizetni. A tisztesség kedvéért kicsit szabadkoztam, de azért fülig ért a szám. Tájékoztatásul közlöm (a leghitelesebb forrásból), hogy egy ilyen lyukasztó önköltségi áron 400 forint. A 16 mm-es. Már ki is próbáltam, és szuper! :) Arra viszont hamar rájöttem, hogy a szimmetrikus figurák szerencsésebbek. Ugyanis egy ilyen lyukasztóval a papír szélétől 3-4 centire lehet csak mintát vágni. És ha behajtom a papírt, akkor a hajtott részen fejjel lefelé fog megjelenni az ábra. De ezek apróságok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...