2013. május 12., vasárnap

Focikapu másképp

Ha már hamar elkészítettem a kaput, akkor igyekeztem kicsit tovább gondolni a dolgot, hogy miképp tudnám több dologra is hasznosítani a szerkezetet. A kapu frontoldali méretében leszabtam egy OSB lapot (igazából kettőt, mert ezek maradékok voltak), megcsiszoltam, hogy senki testrészébe ne szúródjanak szálkák, és fúró, valamit dekopírfűrész segítségével lyukakat vágtam bele. Sablonnak súlyzótárcsát és festékesvödör tetőt használtam. A nyári gyerektáborban majd ezen kell a gyerkőcöknek átdobniuk a labdát, vagy partvissal átvezetni a teniszlabdát az alsó lyukakon, esetleg minigolf állomásnak is használható, ... szárnyaljon szabadon a fantázia. Ha valakinek van játék ötlete ezzel kapcsolatban, azt örömmel fogadom ... És akkor az illusztráció:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...