2013. augusztus 15., csütörtök

Minden mi él ...

Tudom, most a harmadik napnak kéne következnie, de annyira megörültem az alábbi dalnak, hogy nem hagyhatom, hogy elillanjon a szelek szárnyán. Mint mondottam volt, nem vagyok vallásos, de az értéket felismerem. Mármint amit én tekintek értéknek :) És ezt is azok közé sorolom. 
Nyilván sosem lesz olyan híres, mint az Öröm óda - bár ha rajtam múlna ... - szóval nagyon kellemesen dallamos, vagyis fülbemászó, és bevallom, mikor az előbb meghallgattam még a karom is lúdbőrözött. Miként leltem erre a dalra? Bizony, jól gondoljátok, a táborban énekeltük, sok más dal mellett, de ez tetszett a legjobban. Érdekes módon, nagyon sok verzió létezik a neten, és bár a dal gyökere ugyanaz, de a tempóval egész más "értelmezést" nyer. Például az egyik nagyon gyorsan énekli, és ezzel a pátoszt ki is törli az egészből, nincs időd elgondolkozni a szövegen, pedig szép szavak hangzanak el. Szóval ajánlom mindenki figyelmébe, és kívánok örömteli dúdolást ... Dicsérlek én ...

2 megjegyzés:

  1. :-) Igen, ezt én is szeretem.
    Ami még megérintett, az a Szeretlek Uram!, de férfi előadásában: http://www.youtube.com/watch?v=m-PFARWUUjw
    Ill. szoktam énekelni ezt: "Ez az a nap, mit az Úr rendelt", de erről nem találtam jó felvételt.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez is szép, de már egy kicsit komolyabb ...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...